Polecam usługi z zakresu zarządzania firmy Sitkiewicz. Obsługa jest natychmiastowa, bezproblemowa komunikacja, świetny kontakt telefoniczny, jak również mailowy.

Bartosz Sitkiewicz
Prezes zarząduZarządca nieruchomości
Prowadzimy trzy biura. Dzisiaj zarządzamy majątkiem o wartości ponad 700 mln PLN, 2 tyś. lokali. Specjalizujemy się w budynkach wysokich oraz obsłudze wspólnot mieszkaniowych w okresie gwarancji deweloperskich i nieruchomości złożonych z kilku budynków. Jesteśmy zarządcą sądowym oraz zarządcą zasobów użyteczności publicznej. Jesteśmy odpowiedzialnie ubezpieczeni na kwotę 1 mln PLN (obowiązkowe ubezpieczenie wynosi 50 000 zł)
Dom, w którym byłem zmuszony zamieszkać był starą kamienicą w Sopocie z 1904 roku. Wszyscy mieszkający w niej ludzie byli dużo starsi ode mnie. Stan techniczny kamienicy był fatalny. Wspólnota nie posiadała środków, a administracja była tylko z nazwy.
Zawsze byłem dobry w planowaniu i zarządzaniu. Ukończyłem studia w tym kierunku. Nie boję się podejmowania śmiałych wyzwań i realizacji trudnych zadań. Tylko tam się uczę i rozwijam. W 2004 roku wyremontowałem kompleksowo swój pierwszy budynek mieszkalny, ten mój. Stanąłem przed nim i wiedziałem, że znalazłem swój zawód i określiłem z nim swoją przyszłość.
8 czerwca 2004 roku za pierwszym podejściem, co wymagało stanie się kujonem i było rzadkością, zdałem ministerialny egzamin i uzyskałem tytuł Zarządcy Nieruchomości (licencja nr 13 760). Od 2014 roku zawód ten uwolniono i do jego wykonywania nie są potrzebne wykształcenie i dodatkowe formalności. Każdy sam może wybrać swojego zarządcę. Cieszę się, że Ci co z nami pracują dłużej rzadko kiedy rezygnują. Nie z wszystkimi nam po drodze, ale posiadamy swoje wartości przed którymi się nie cofamy.
Posiadamy swoje Wartości, które wyznaczają naszą zawodową drogę i zasady pracy.
Określiliśmy je jako firma. Cały zespół pracowników w 2020 roku, kiedy z jednoosobowej działalności gospodarczej staliśmy się spółka z o.o., wybraliśmy te cechy, z którymi chcemy się aby miał firma w której pracujemy. Są to:
Wraz z stażem pracy nasi pracownicy stają się udziałowcami w spółce. Jesteśmy dla siebie biznesowymi partnerami. Kształtujemy nowe standardy i kreujemy innowacje. Dzielimy się wiedzą, szkolimy i uczymy innych, udzielamy bezpłatnych konsultacji. Jako ekspert występuję na prelekcjach i konferencjach. Zarządzanie nieruchomościami stało się pasją, a zawód ten postrzegamy jako misję zaufania społecznego.
Prowadzimy trzy biura. Dzisiaj zarządzamy majątkiem o wartości ponad 700 mln PLN, 2 tyś. lokali. Specjalizujemy się w BUDYNKACH WYSOKICH oraz OBSŁUDZE WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W OKRESIE GWARANCJI DEWELOPERSKICH i NIERUCHOMOŚCI ZŁOŻNYCH Z KILKU BUDYNKÓW. Jesteśmy zarządcą sądowym oraz zarządcą zasobów użyteczności publicznej. Jesteśmy odpowiedzialnie ubezpieczeni na kwotę 1 mln EURO (obowiązkowe ubezpieczenie wynosi 50 000 zł).
Uważam, że zawód ZARZADCY NIERUCHOMOŚCI to zawód zaufania publicznego. Nie każdy ma tą sposobność czy musi znać prawo związane z utrzymaniem i obsługą nieruchomości. Dlatego osobiście udzielam porad, konsultacji członkom Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych, prowadzę szkolenia dla innych zarządców, edukuję osoby będące właścicielami nieruchomości.
Bartosz Mikołaj Sitkiewicz
Prezes Sitkiewicz AiZN Sp. z o.o.
Zarządca Nieruchomości.
Licencja Ministerstwa Infrastruktury nr 13 760
Polecam usługi z zakresu zarządzania firmy Sitkiewicz. Obsługa jest natychmiastowa, bezproblemowa komunikacja, świetny kontakt telefoniczny, jak również mailowy.
Dla mnie bomba. Jako osoba z branży nieruchomości mialem i nadal mam kontakt z wieloma firmami zajmującymi się zarządzaniem nieruchomości. Zdecydowanie polecam współpracę z „Sitkiewiczem” jeśli komuś zależy na optymalizacji kosztów, szukaniem nowych rozwiązań, transparentnością współpracy i elastycznością oddelegowanych do danej nieruchomosci specjalistów 👍💪👍💪👍
Nie mam zastrzeżeń co do jakości wykonywanych przez Administratora usług. Nasza Wspólnotą opiekuje się Pani Malwina, jest bardzo pomocna, obowiązkowa i terminowa. Kontakt e-mail i telefoniczny zawsze wzorowy. Oby tak dalej.
Rozmowa i właściwe podejście do drugiej osoby podstawą sukcesu. Myślę, że pracownicy wykazują duże zaangażowanie w powierzone im zadania. Firma może się pochwalić dużym zasobem wiedzy wśród załogi na temat swojej działalności. Służą pomocą niejednokrotnie poza godzinami biura, a różnorodna forma kontaktów znacznie ułatwia załatwienie sprawy.
Administrator pomocny, nastawiony na szukanie rozwiązania problemu. Bardzo dobry kontakt.
Jestem pośrednikiem obrotu nieruchomościami dlatego mam częsty kontakt z administratorami nieruchomości. Zawsze są problemy a tu………ich brak. Brawo mogę z czystym sumieniem Was polecić każdej Wspólnocie i będę to robić.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Wsparcie w każdym temacie. Polecam!
Miałam problem, który wymagał natychmiastowej reakcji ze strony Administracji i nie zawiodłam się. Pani Magdalena od razu zaproponowała dwa rozwiązania i w ciągu kilku minut miałam wszystko załatwione. Zresztą do tej pory jestem bardzo zadowolona z ich usług. Zawsze pomocna Pani Magdalena. Dziękuję!
Z całego serca polecam tą firmę, a przede dwie miłe dziewczyny a mianowicie Panią Malwinę i Panią Magdalenę. Obydwie wykazały się niebywałą skutecznością w związku z moim problemem. Czuć było pełen profezjonalizm, świetnie wykonują swoją pracę. Jeszcze raz gorąco polecam
Polecam z czystym sumieniem. Pani Magda wykonuje swoją pracę najlepiej, podchodzi do każdego problemu indywidualnie z dużym zaangażowaniem.