Poznajmy się

Prowadzimy trzy biura. Dzisiaj zarządzamy majątkiem o wartości ponad 700 mln PLN, 2 tyś. lokali. Specjalizujemy się w budynkach wysokich oraz obsłudze wspólnot mieszkaniowych w okresie gwarancji deweloperskich i nieruchomości złożonych z kilku budynków. Jesteśmy zarządcą sądowym oraz zarządcą zasobów użyteczności publicznej. Jesteśmy odpowiedzialnie ubezpieczeni na kwotę 1 mln PLN (obowiązkowe ubezpieczenie wynosi 50 000 zł)

Początki

Dom, w którym byłem zmuszony zamieszkać był starą kamienicą w Sopocie z 1904 roku. Wszyscy mieszkający w niej ludzie byli dużo starsi ode mnie. Stan techniczny kamienicy był fatalny. Wspólnota nie posiadała środków, a administracja była tylko z nazwy.

Zawsze byłem dobry w planowaniu i zarządzaniu. Ukończyłem studia w tym kierunku. Nie boję się podejmowania śmiałych wyzwań i realizacji trudnych zadań. Tylko tam się uczę i rozwijam. W 2004 roku wyremontowałem kompleksowo swój pierwszy budynek mieszkalny, ten mój. Stanąłem przed nim i wiedziałem, że znalazłem swój zawód i określiłem z nim swoją przyszłość.

8 czerwca 2004 roku za pierwszym podejściem, co wymagało stanie się kujonem i było rzadkością, zdałem ministerialny egzamin i uzyskałem tytuł Zarządcy Nieruchomości (licencja nr 13 760). Od 2014 roku zawód ten uwolniono i do jego wykonywania nie są potrzebne wykształcenie i dodatkowe formalności. Każdy sam może wybrać swojego zarządcę. Cieszę się, że Ci co z nami pracują dłużej rzadko kiedy rezygnują. Nie z wszystkimi nam po drodze, ale posiadamy swoje wartości przed którymi się nie cofamy.

1
biura w Trójmieście i Tczewie
1
wartość zarządzanego majątku
1
łączna powierzchnia obsługiwanych nieruchomości
1
wolumen obsługiwanych lokali
1
kwota, na którą jesteśmy ubezpieczeni

Firma

Posiadamy swoje Wartości, które wyznaczają naszą zawodową drogę i zasady pracy.

Określiliśmy je jako firma. Cały zespół pracowników w 2020 roku, kiedy z jednoosobowej działalności gospodarczej staliśmy się spółka z o.o., wybraliśmy te cechy, z którymi chcemy się aby miał firma w której pracujemy. Są to:

Uczciwość
Bezpieczeństwo
Rozwój
Odpowiedzialność
Zaangażowanie
Rzetelność
Kompetencje
Pomoc innym

Sprawdź nas!

Sprawdź nas i zaproś na spotkanie bądź skorzystaj z bezpłatnych konsultacji!

Doświadczenie

Wraz z stażem pracy nasi pracownicy stają się udziałowcami w spółce. Jesteśmy dla siebie biznesowymi partnerami. Kształtujemy nowe standardy i kreujemy innowacje. Dzielimy się wiedzą, szkolimy i uczymy innych, udzielamy bezpłatnych konsultacji. Jako ekspert występuję na prelekcjach i konferencjach. Zarządzanie nieruchomościami stało się pasją, a zawód ten postrzegamy jako misję zaufania społecznego.

Prowadzimy trzy biura. Dzisiaj zarządzamy majątkiem o wartości ponad 700 mln PLN, 2 tyś. lokali. Specjalizujemy się w BUDYNKACH WYSOKICH oraz OBSŁUDZE WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W OKRESIE GWARANCJI DEWELOPERSKICH i NIERUCHOMOŚCI ZŁOŻNYCH Z KILKU BUDYNKÓW. Jesteśmy zarządcą sądowym oraz zarządcą zasobów użyteczności publicznej. Jesteśmy odpowiedzialnie ubezpieczeni na kwotę 1 mln EURO (obowiązkowe ubezpieczenie wynosi 50 000 zł).

Uważam, że zawód ZARZADCY NIERUCHOMOŚCI to zawód zaufania publicznego. Nie każdy ma tą sposobność czy musi znać prawo związane z utrzymaniem i obsługą nieruchomości. Dlatego osobiście udzielam porad, konsultacji członkom Zarządów Wspólnot Mieszkaniowych, prowadzę szkolenia dla innych zarządców, edukuję osoby będące właścicielami nieruchomości.

Bartosz Mikołaj Sitkiewicz

Prezes Sitkiewicz AiZN Sp. z o.o.
Zarządca Nieruchomości.
Licencja Ministerstwa Infrastruktury nr 13 760

Nasz zespół

Poznaj, kto tworzy naszą firmę
Bartosz Sitkiewicz
Prezes zarządu
Zarządca nieruchomości
Monika Selke
Asystent zarządu
Przemysław Gurin
Zarządca nieruchomości
Magdalena Sosińska
Zarządca nieruchomości

Rekomendacje

Przeczytaj co mówią o nas dotychczasowi klienci…
Joanna Hinc

Miałam problem, który wymagał natychmiastowej reakcji ze strony Administracji i nie zawiodłam się. Pani Magdalena od razu zaproponowała dwa rozwiązania i w ciągu kilku minut miałam wszystko załatwione. Zresztą do tej pory jestem bardzo zadowolona z ich usług. Zawsze pomocna Pani Magdalena. Dziękuję

Ala Gieem

Administrator pomocny, nastawiony na szukanie rozwiązania problemu. Bardzo dobry kontakt.

Piotr Pietrzak

Administracja Sitkiewicz sprawnie zareagowała na problem, który dotknął mnie bezpośrednio związany z podwykonawcą. Mimo długotrwałego procesu dochodzenia swoich racji, zarówno Pani Magda, jak i Pan Bartosz nawet na chwilę nie odpuścili tematu i doprowadzili go do pozytywnego „finału”. Zdecydowanie Zarządca stawia na pierwszym miejscu nie tylko całą Wspólnotę, ale nawet jednostka jaką jest jeden lokator nie zostaje pozostawiona „sama sobie”. Dziękuję raz jeszcze i Polecam współpracę.

Wojciech Kaminski

Jako osoba z branży nieruchomości mialem i nadal mam kontakt z wieloma firmami zajmującymi się zarządzaniem nieruchomości. Zdecydowanie polecam współpracę z „Sitkiewiczem” jeśli komuś zależy na optymalizacji kosztów, szukaniem nowych rozwiązań, transparentnością współpracy i elastycznością oddelegowanych do danej nieruchomosci specjalistów 👍💪👍💪👍

Jan Czereśnia

Dla mnie bomba. Jako osoba z branży nieruchomości mialem i nadal mam kontakt z wieloma firmami zajmującymi się zarządzaniem nieruchomości. Zdecydowanie polecam współpracę z „Sitkiewiczem” jeśli komuś zależy na optymalizacji kosztów, szukaniem nowych rozwiązań, transparentnością współpracy i elastycznością oddelegowanych do danej nieruchomosci specjalistów 👍💪👍💪👍

Marcin Lewandowski

Bardzo miła atmosfera, bardzo szybkie reakcje na wszelkie zapytania, dużo inicjatyw własnych. Polecam!

Kornik Nowak

Polecam usługi z zakresu zarządzania firmy Sitkiewicz. Obsługa jest natychmiastowa, bezproblemowa komunikacja, świetny kontakt telefoniczny, jak również mailowy.

Joanna Hinc

Miałam problem, który wymagał natychmiastowej reakcji ze strony Administracji i nie zawiodłam się. Pani Magdalena od razu zaproponowała dwa rozwiązania i w ciągu kilku minut miałam wszystko załatwione. Zresztą do tej pory jestem bardzo zadowolona z ich usług. Zawsze pomocna Pani Magdalena. Dziękuję!

Tomasz Krakowiak

Z całego serca polecam tą firmę, a przede dwie miłe dziewczyny a mianowicie Panią Malwinę i Panią Magdalenę. Obydwie wykazały się niebywałą skutecznością w związku z moim problemem. Czuć było pełen profezjonalizm, świetnie wykonują swoją pracę. Jeszcze raz gorąco polecam!

Anna Kupczak

Rozmowa i właściwe podejście do drugiej osoby podstawą sukcesu. Myślę, że pracownicy wykazują duże zaangażowanie w powierzone im zadania. Firma może się pochwalić dużym zasobem wiedzy wśród załogi na temat swojej działalności. Służą pomocą niejednokrotnie poza godzinami biura, a różnorodna forma kontaktów znacznie ułatwia załatwienie sprawy.